Pursaklar Adria Karavan

Hiç ilan eklenmemiş.

FİRMA HAKKINDA

NN Grup – Adria Karavan – Ankara Bayisi

Karavan – Bakım & Servis – Park Hizmeti – Kamp ve Karavan Malzemeleri – Kamp Alanı – 2. El Araç – Filo Kiralama

NN Grup olarak 2017’den bu yana sektöre yeni bir soluk getirmenin verdiği azim ve karalılıkla yol alıyoruz. Bu yolda ilerken alanında son derece prestij sahibi olan Adria marka karavanların Türkiye bayiliğini üstlenmiş olmaktan mutluluk duyuyoruz. Tatil sınırlarınızı bizzat belirlemiş olmanın avantajlarıyla şehrin stresinden arındığınız ve doğanın içerisinde olmanın verdiği huzurla dolduğunuz anlar için size tek bir “İyi ki!” dedirtebilmekse önceliklerimizin en başında geliyor.

NN Grup güvencesiyle sunduğumuz mevcut hizmet kalitesini en üst seviyeye taşımak için yürüttüğümüz çalışmaların kapsamını, yine sizin gereksinimlerinizi araştırma ve geliştirme faaliyetlerine tabi tutarak her geçen gün daha da genişletiyoruz. Memnuniyetinizi öncelik haline getirerek NN GRUP çatısı altında faal olduğumuz alanları sizinle paylaşmaktan büyük bir gurur duyuyoruz.

Karavan Satışı: Şehrin hengamesinden uzak sıra dışı bir tatil için Adria markasının güven ve konfor odaklı tasarımlarını size buluşturuyoruz. Bu yolculukta eğlencenin doruklarına çıkacağınızı ve macera hazzını ruhunuzun ta derinliklerinde hissedeceğinizi garanti ediyoruz.

Kamp ve Karavan Malzemeleri: Doğayla baş başa geçen anlarınızı daha konforlu hale getirmek ve pratik çözüm önerileri sunmak adına son derece kaliteli ve kullanışlı ürünleri sizin beğeninize sunuyoruz. Sandalye, tabure, ayak uzatma aparatı gibi ürünlerle rahat etmeniz; dış organizer, dış askılık, katlanabilir masa gibi ürünlerleyse sorunsuz alan yönetimi için ortam hazırlıyoruz.

Servis & Bakım: Adria marka karavanınızın arıza durumuna ve rutin kontrollerine göre hareket ederek titizlikle çalışıyoruz. Üstelik size aracınızın kontrolleri bitene kadarki süreçte, son derece uygun kamp yapma imkanı sunuyoruz.

Kamp Alanı: Hafta sonlarını heyecan verici kılmak ve sevdiklerinizle güzel anlar paylaşmak için sizi kamp alanımızda konaklamaya davet ediyoruz.

Karavan Park Hizmeti: Karavanınızı kullanmadığınız dönemlerde baş göstermesi muhtemel olan park sorununu da park alanımız sayesinde çözüme ulaştırıyoruz.

2. El Araç: Güven esaslı satış politikamız sayesinde içinizi rahat hissettirmek için elimizden gelenin en iyisi yaparak aracın tüm incelemelerini en ince detayına kadar biz tamamlıyoruz.

Filo Kiralama: Kurumsal ya da bireysel olarak oluşabilecek birden fazla araç ihtiyacınızı son derece hızlı ve ihtiyatlı bir şekilde karşılıyoruz.

Adria markasının Türkiye ayağı olarak yürüttüğümüz çalışmaları, NN Grup ilkeleri doğrultusunda doğal yaşamın sürdürülebilirliğine ve ekolojik dengenin korunmasına uygun yenilikçi fikirlerle destekliyoruz. Geleceğe güvenle bakabilmek için küçük büyük demeden her kitleyi doğayla bütünleştirmeyi hedefliyoruz.